let's join this!!!

Thursday, January 13, 2011

riang ria bersama teman;)

Posted by zuraidah ismail at 1:00 AM
minggu ke 2 kuliah... arrrrggghhhh sungguh memenatkan....tutorial melambak... clas pon banyak tak tetap lagi... nasib sem ni sem bergumbira;) 15 jam kredit n sem depan da tak de kat UMT..Hopefully.... sebab sem depan nak LI plak... 

So, disaat2 yang tak berape lame lagi dibumi terengganu, nak abadikan sume kenangan terindah bersama korang...sheila, wanie & shidah.;)

Hari ni pas amek wanie n shidah dari class islamic finance, kiteorang pon jenjalan di pantai teluk ketapang...makan2 keropok lekor + air kelapa di tepi pandai... best nye....best nye... best giler2....hahhaha

ni lah aksi2 kami di pantai.. memule malu2 nak amek gambar... pastu tak de nye segan2...macam2 ada...

jum bergumbira

me & cla

:)

shummelll

memikirkan mase depan

BFF

romate+ classmate


damainye pntai ni

pantai telok ketapang.... mesti rindu pantai ni bile da tak de kat bumi terengganu

ketam pertama

cari lagi

kerjasama mencari ketam

ketam kedua

aktiviti mencari diteruskan lagi

yeah jumpe!!!

ketam ke3 & ke4


kesan tapak kaki si pencari ketam

ketam ke5

ala2 model pantai gituuuu

Kami

kami lagi

aksi kamu2

muke bengang

no komen...hhahaha

apa suda jadi ni

:)

buli2

gaduh lah pulak

nak sambung buat tutorial... sekian;)

0 celoteh on "riang ria bersama teman;)"

Post a Comment

Thursday, January 13, 2011

riang ria bersama teman;)

minggu ke 2 kuliah... arrrrggghhhh sungguh memenatkan....tutorial melambak... clas pon banyak tak tetap lagi... nasib sem ni sem bergumbira;) 15 jam kredit n sem depan da tak de kat UMT..Hopefully.... sebab sem depan nak LI plak... 

So, disaat2 yang tak berape lame lagi dibumi terengganu, nak abadikan sume kenangan terindah bersama korang...sheila, wanie & shidah.;)

Hari ni pas amek wanie n shidah dari class islamic finance, kiteorang pon jenjalan di pantai teluk ketapang...makan2 keropok lekor + air kelapa di tepi pandai... best nye....best nye... best giler2....hahhaha

ni lah aksi2 kami di pantai.. memule malu2 nak amek gambar... pastu tak de nye segan2...macam2 ada...

jum bergumbira

me & cla

:)

shummelll

memikirkan mase depan

BFF

romate+ classmate


damainye pntai ni

pantai telok ketapang.... mesti rindu pantai ni bile da tak de kat bumi terengganu

ketam pertama

cari lagi

kerjasama mencari ketam

ketam kedua

aktiviti mencari diteruskan lagi

yeah jumpe!!!

ketam ke3 & ke4


kesan tapak kaki si pencari ketam

ketam ke5

ala2 model pantai gituuuu

Kami

kami lagi

aksi kamu2

muke bengang

no komen...hhahaha

apa suda jadi ni

:)

buli2

gaduh lah pulak

nak sambung buat tutorial... sekian;)

0 celoteh;):

Post a Comment

 

All About My LIFE Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal