let's join this!!!

Wednesday, March 2, 2011

RXZ dalam Kenangan

Posted by zuraidah ismail at 5:19 PM
Entry sebelum ni click cini;)eida ade bagitau kan En.BF nak jual moto die...So dalam seminggu letak iklan kat MUDAH.COM da terjual... terima kasih MR.X kerana membeli, dan kesudian beliau dari Pontian ke Segamat untuk tengok moto,siap bawak cash lagi..nasib tak kene rompak, kalo tak kite same2 berputih mate..hikhikhik...Patut nye En.BF nak jual moto tu dengan harga RM7K..tapi bile datang upenye kenal, senior die mase sekolah.. so nego2 bagi lah RM6500.. dan entry kat mudah pon i da delete, sebab takut orang tanye lagi pasal moto tu...Berakhirlah kenangan moto RXZ tu bersama kami:) 

0 celoteh on "RXZ dalam Kenangan"

Post a Comment

Wednesday, March 2, 2011

RXZ dalam Kenangan

Entry sebelum ni click cini;)eida ade bagitau kan En.BF nak jual moto die...So dalam seminggu letak iklan kat MUDAH.COM da terjual... terima kasih MR.X kerana membeli, dan kesudian beliau dari Pontian ke Segamat untuk tengok moto,siap bawak cash lagi..nasib tak kene rompak, kalo tak kite same2 berputih mate..hikhikhik...Patut nye En.BF nak jual moto tu dengan harga RM7K..tapi bile datang upenye kenal, senior die mase sekolah.. so nego2 bagi lah RM6500.. dan entry kat mudah pon i da delete, sebab takut orang tanye lagi pasal moto tu...Berakhirlah kenangan moto RXZ tu bersama kami:) 

0 celoteh;):

Post a Comment

 

All About My LIFE Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal