let's join this!!!

Thursday, October 21, 2010

Cute Cookies....

Posted by zuraidah ismail at 1:28 PM
Hi korang, eida sangat teruja tengok gamba2 cookies yang cantek2 ni... kreatif sangat sape yang tukang buat nikan... sesuai sangat untuk dijadikan bezday gift and untuk hantaran kawen... 


LOVE

Jangan sangka ni alat makeup tau, ni biskut...heeheheh

sweet

ciut miut...

kek 3 tingkat tu...

one happy family

valentine day. 

just married..yeahhh
kalo cam ni cantek lah, nak makan pun sayangkan... kan..kan....

0 celoteh on "Cute Cookies...."

Post a Comment

Thursday, October 21, 2010

Cute Cookies....

Hi korang, eida sangat teruja tengok gamba2 cookies yang cantek2 ni... kreatif sangat sape yang tukang buat nikan... sesuai sangat untuk dijadikan bezday gift and untuk hantaran kawen... 


LOVE

Jangan sangka ni alat makeup tau, ni biskut...heeheheh

sweet

ciut miut...

kek 3 tingkat tu...

one happy family

valentine day. 

just married..yeahhh
kalo cam ni cantek lah, nak makan pun sayangkan... kan..kan....

0 celoteh;):

Post a Comment

 

All About My LIFE Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal